- Karin, vem är du?
Jag är en driven, processorienterad och engagerad person med stor förståelse för behov av processer, regler och rutiner – samtidigt som jag vet när man måste vara flexibel.
2. Varför ”jourläkare”?
För att saker och ting ”händer inte alltid mellan 8 och 17” och jag försöker alltid att hjälpa till och ”laga det som lagas kan”.
3. Hur länge har du arbetat på Datanet?
Sedan september 2015.
4. Vad är din specialitet/huvudområde/spetskompetens?
Det har jag ingen… men jag är väldigt ”allround”.
5. Hur fick du först höra talas om Datanet?
Via kontakter.
6. Vad är det bästa med att jobba här?
Mina kollegor!
7. Varför valde du Datanet?
Fick en väldigt positiv känsla av företaget redan från första stund.
8. Varför tror du att Datanet valde dig?
För att de vill ha ”fler tjejer”.
9. Vad brukar kunderna säga om dig?
Att jag är väldigt engagerad, serviceminded och att jag har lätt för att förstå vad som behöver göras.
10. Vad är det bästa sättet att imponera på en kund?
Visa ett stort engagemang för företaget och deras ”affär”.
11. När presterar du bäst?
När jag känner att jag kan göra skillnad och bidra till något!
12. Och sämst?
När det finns för lite att göra.
13. Vad fyller du fritiden med?
Familjen och våra gemensamma intressen.
14. Vad är ditt bästa konsultminne?
Det väntar jag fortfarande på…
15. Kan du berätta något oväntat om dig själv?
Jag är ”gammal” Marinlotta och fd. elitgymnast.
16. Hur ser framtiden ut?
Privat – ljus! Som konsult vet jag inte alls vad som händer inom den närmaste tiden – på gott och ont!